جستجوی نام کالا، برند یا دسته


رونمایی گوشی نوا 8 آی هواوی با شارژ 66 وات و تراشه‌ی اسنپدراگون 662

چهار شنبه 16 تیر 1400 759 بازدید کننده گروه تکنولوژی موبایل Mobile Technology

سری نوا ۸ هواوی شامل چهار مدل نوا ۸ فایوجی، نوا ۸ پرو 4G، نوا ۸ پرو 5G و نوا ۸ اس ای است و اکنون با معرفی نوا ۸ آی، تعداد اعضای خانواده‌ی نوا ۸ به پنج مدل تغییر کرده است. به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، نوا ۸ آی صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی +LCD FullHD دارد که هواوی آن‌ را به‌عنوان «نمایشگر بدون لبه» معرفی کرده است و با حاشیه‌های ۱٫۳ میلی‌متری در سمت چپ و راست و حاشیه‌ی ۱٫۳۵ میلی‌متری در قسمت بالایی احاطه شده. در گوشه‌ی بالا سمت چپ این گوشی حفره‌ای بیضی‌شکل برای دوربین سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل تعبیه شده است.

 

در پنل پشت نوا ۸ آی هواوی، چهار دوربین داخل برجستگی دایره‌ای قرار گفته است که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید، دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسل سنجش عمق را شامل می‌شود. به‌ گفته‌ی هواوی، قاب پشتی این گوشی دارای انحنای ۴ بعدی است و با لبه‌های گرد و بدنه‌ی صیقلی، سطح تماس لذت‌بخشی به کاربر منتقل می‌کند. نوا ۸ آی هواوی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ با ۸٫۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد و قدرت نرم‌افزار آن با اندروید ۱۱  و EMUI 11 تأمین می‌شود.

 

اسکنر اثر انگشت نوا ۸ آی در کنار بدنه قرار گرفته است و وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد که با شارژ سریع ۶۶ وات در عرض ۱۷ دقیقه به ۶۰ درصد می‌رسد و در مدت‌زمان ۳۸ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.


رونمایی گوشی نوا 8 آی هواوی با شارژ 66 وات و تراشه‌ی اسنپدراگون 662مرکز کامپیوتر و موبایل طراحان7/7/2021سری نوا ۸ هواوی شامل چهار مدل نوا ۸ فایوجی، نوا ۸ پرو 4G، نوا ۸ پرو 5G و نوا ۸ اس ای است و اکنون با سری نوا ۸ هواوی شامل چهار مدل نوا ۸ فایوجی، نوا ۸ پرو 4G، نوا ۸ پرو 5G و نوا ۸ اس ای است و اکنون با معرفی نوا ۸ آی، تعداد اعضای خانواده‌ی نوا ۸ به پنج مدل تغییر کرده است. به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، نوا ۸ آی صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی +LCD FullHD دارد که هواوی آن‌ را به‌عنوان «نمایشگر بدون لبه» معرفی کرده است و با حاشیه‌های ۱٫۳ میلی‌متری در سمت چپ و راست و حاشیه‌ی ۱٫۳۵ میلی‌متری در قسمت بالایی احاطه شده. در گوشه‌ی بالا سمت چپ این گوشی حفره‌ای بیضی‌شکل برای دوربین سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل تعبیه شده است. در پنل پشت نوا ۸ آی هواوی، چهار دوربین داخل برجستگی دایره‌ای قرار گفته است که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل اولتراواید، دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسل سنجش عمق را شامل می‌شود. به‌ گفته‌ی هواوی، قاب پشتی این گوشی دارای انحنای ۴ بعدی است و با لبه‌های گرد و بدنه‌ی صیقلی، سطح تماس لذت‌بخشی به کاربر منتقل می‌کند. نوا ۸ آی هواوی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ با ۸٫۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد و قدرت نرم‌افزار آن با اندروید ۱۱  و EMUI 11 تأمین می‌شود. اسکنر اثر انگشت نوا ۸ آی در کنار بدنه قرار گرفته است و وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد که با شارژ سریع ۶۶ وات در عرض ۱۷ دقیقه به ۶۰ درصد می‌رسد و در مدت‌زمان ۳۸ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.5.0