جستجوی نام کالا، برند یا دسته


لو رفتن ظرفیت حافظه‌ داخلی ساعت هوشمند سری گلکسی واچ 4

دوشنبه 28 تیر 1400 710 بازدید کننده گروه تکنولوژی Technology

بر اساس گزارشات منتشر شده ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک با ارتقای چشمگیر حافظه‌ ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند که این مقدار دو برابر نسل‌های قبلی یعنی ساعت گلکسی واچ ۳ و چهار برابر گلکسی واچ اکتیو ۲ است. سامسونگ تغییرات چشمگیری در بخش نرم‌افزار گلکسی واچ 4 ایجاد کرده و قرار است ماه آینده از آن رونمایی کند. در همین راستا انتظار می‌رود پلتفرم تایزن به‌طور کامل کنار گذاشته و ساعت‌های هوشمند سامسونگ با سیستم‌عامل Wear OS گوگل راهی بازار شود. یکی از دلایل این تغییرات دسترسی راحت‌تر کاربران به گوگل پلی و مجموعه برنامه‌های آن عنوان شده است.

 

بنابراین با دسترسی به برنامه‌های کاربردی بیشتر در کنار سیستم‌عامل Wear OS گوگل دارندگان گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک به حافظه ذخیره‌سازی بیشتری نیاز خواهند داشت. در همین راستا بر اساس شایعات منتشر شده تمامی مدل‌های گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک با ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در عرضه می‌شوند که این مقدار دو برابر گلکسی واچ ۳ و چهار برابر گلکسی واچ اکتیو ۲ خواهد بود. رابط کاربری One UI Watch همان چیزی است که سامسونگ با همکاری گوگل آن را توسعه داده و یکی از قابلیت‌های مهم آن این است که کاربران هر برنامه‌ای را که بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنند

 

نسخه ساعت هوشمند آن نیز بر روی ساعت آنها بارگیری می‌شود. که با این اوصاف حافظه ذخیره‌سازی ۴ یا ۸ گیگابایتی پاسخگوی نیاز آنها نبوده که البته باید فضایی را هم برای ذخیره‌سازی برای موسیقی و پادکست را هم در نظر گرفت. علاوه بر این سری گلکسی واچ ۴ به تراشه‌ جدید ۵ نانومتری اگزینوس W920 مجهز شده که عملکرد آن ۱.۲۵ برابر و عملکرد گرافیکی آن ۸.۸ برابر سریع‌تر از تراشه‌ اگزینوس ۹۱۱۰ است. همچنین گلکسی واچ 4 کلاسیک با حاشیه‌های فلزی در دو نسخه‌ 42 میلی‌متری با قیمت 343 دلار و 46 میلی‌متری با قیمت 370 دلار عرضه می‌شود.

 

البته هر دو نسخه‌ گلکسی واچ ۴ کلاسیک به بدنه‌ای با جنس فولاد ضد زنگ مجهز بوده و نسخه‌ 42 میلی‌متری این ساعت از نمایشگری 1.19 اینچی بهره می‌برد و مدل 46 میلی‌متری آن نمایشگر 1.36 اینچی دارد. گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک احتمالاً در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) در کنار گوشی‌های تاشو و ایرباد بی‌سیم جدید سامسونگ رونمایی شده و از تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور ۱۴۰۰) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.


لو رفتن ظرفیت حافظه‌ داخلی ساعت هوشمند سری گلکسی واچ 4مرکز کامپیوتر و موبایل طراحان7/19/2021بر اساس گزارشات منتشر شده ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک با ارتقای چشمگیر حافظه‌ بر اساس گزارشات منتشر شده ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک با ارتقای چشمگیر حافظه‌ ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند که این مقدار دو برابر نسل‌های قبلی یعنی ساعت گلکسی واچ ۳ و چهار برابر گلکسی واچ اکتیو ۲ است. سامسونگ تغییرات چشمگیری در بخش نرم‌افزار گلکسی واچ 4 ایجاد کرده و قرار است ماه آینده از آن رونمایی کند. در همین راستا انتظار می‌رود پلتفرم تایزن به‌طور کامل کنار گذاشته و ساعت‌های هوشمند سامسونگ با سیستم‌عامل Wear OS گوگل راهی بازار شود. یکی از دلایل این تغییرات دسترسی راحت‌تر کاربران به گوگل پلی و مجموعه برنامه‌های آن عنوان شده است. بنابراین با دسترسی به برنامه‌های کاربردی بیشتر در کنار سیستم‌عامل Wear OS گوگل دارندگان گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک به حافظه ذخیره‌سازی بیشتری نیاز خواهند داشت. در همین راستا بر اساس شایعات منتشر شده تمامی مدل‌های گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک با ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در عرضه می‌شوند که این مقدار دو برابر گلکسی واچ ۳ و چهار برابر گلکسی واچ اکتیو ۲ خواهد بود. رابط کاربری One UI Watch همان چیزی است که سامسونگ با همکاری گوگل آن را توسعه داده و یکی از قابلیت‌های مهم آن این است که کاربران هر برنامه‌ای را که بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنند نسخه ساعت هوشمند آن نیز بر روی ساعت آنها بارگیری می‌شود. که با این اوصاف حافظه ذخیره‌سازی ۴ یا ۸ گیگابایتی پاسخگوی نیاز آنها نبوده که البته باید فضایی را هم برای ذخیره‌سازی برای موسیقی و پادکست را هم در نظر گرفت. علاوه بر این سری گلکسی واچ ۴ به تراشه‌ جدید ۵ نانومتری اگزینوس W920 مجهز شده که عملکرد آن ۱.۲۵ برابر و عملکرد گرافیکی آن ۸.۸ برابر سریع‌تر از تراشه‌ اگزینوس ۹۱۱۰ است. همچنین گلکسی واچ 4 کلاسیک با حاشیه‌های فلزی در دو نسخه‌ 42 میلی‌متری با قیمت 343 دلار و 46 میلی‌متری با قیمت 370 دلار عرضه می‌شود. البته هر دو نسخه‌ گلکسی واچ ۴ کلاسیک به بدنه‌ای با جنس فولاد ضد زنگ مجهز بوده و نسخه‌ 42 میلی‌متری این ساعت از نمایشگری 1.19 اینچی بهره می‌برد و مدل 46 میلی‌متری آن نمایشگر 1.36 اینچی دارد. گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک احتمالاً در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) در کنار گوشی‌های تاشو و ایرباد بی‌سیم جدید سامسونگ رونمایی شده و از تاریخ ۲۷ آگوست (۵ شهریور ۱۴۰۰) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.5.0