جستجوی نام کالا، برند یا دسته


معرفی آنر ایکس 20 در ۲۱ مرداد

پنج شنبه 14 مرداد 1400 736 بازدید کننده گروه تکنولوژی موبایل Mobile Technology

دیروز، گزارشی منتشر شد که آنر ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) محصولات جدیدش ازجمله آنر مجیک ۳ و آنر وی ۷ پرو را معرفی خواهد کرد. حال GizmoChina با انتشار خبری تأیید کرده است که در رویداد آینده آنر، گوشی هوشمند دیگری با نام آنر ایکس ۲۰ معرفی خواهد شد. آنر رسما پوستری از آنر ایکس ۲۰ منتشر کرده است. در پوستر نمای پنل جلو و پشت آنر ایکس ۲۰ نیز به‌چشم می‌خورد.

 

در پنل پشتی، ماژول دوربینی با طراحی دایره‌ای‌شکل قرار دارد و پنل جلو نیز میزبان دوربین سلفی با طراحی شبیه به کپسول شده است. ماژول دوربین اصلی از سه دوربین و ماژول دوربین سلفی از دو دوربین تشکیل می‌شوند. از مشخصات دوربین اصلی می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز عریض یا واید اشاره کرد که دو دوربین دیگر آن را همراهی می‌کنند. در خانه چهارمی که روی ماژول دوربین به‌چشم می‌خورد، فلش قرار گرفته است تا در محیطی با نور کم بتواند به افزایش کیفیت تصویر کمک کند.

 

در پنل جلو، با صفحه‌نمایشی مواجه می‌شویم که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد؛ اما به مشخصات صفحه‌نمایش ازجمله ابعاد و رزولوشن آن اشاره‌ای نشده است. باتری این گوشی نیز از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند‌. ایکس ۲۰ آنر از تراشه‌ای برخوردار خواهد بود که طبق لیتوگرافی شش‌نانومتری تولید شده است. مدل این تراشه مشخص نشده؛ اما طبق شایعات، احتمالا دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک خواهد بود. 


معرفی آنر ایکس 20 در ۲۱ مردادمرکز کامپیوتر و موبایل طراحان8/5/2021دیروز، گزارشی منتشر شد که آنر ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) محصولات جدیدش ازجمله آنر مجیک ۳ و آنر وی ۷ پرو را دیروز، گزارشی منتشر شد که آنر ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) محصولات جدیدش ازجمله آنر مجیک ۳ و آنر وی ۷ پرو را معرفی خواهد کرد. حال GizmoChina با انتشار خبری تأیید کرده است که در رویداد آینده آنر، گوشی هوشمند دیگری با نام آنر ایکس ۲۰ معرفی خواهد شد. آنر رسما پوستری از آنر ایکس ۲۰ منتشر کرده است. در پوستر نمای پنل جلو و پشت آنر ایکس ۲۰ نیز به‌چشم می‌خورد. در پنل پشتی، ماژول دوربینی با طراحی دایره‌ای‌شکل قرار دارد و پنل جلو نیز میزبان دوربین سلفی با طراحی شبیه به کپسول شده است. ماژول دوربین اصلی از سه دوربین و ماژول دوربین سلفی از دو دوربین تشکیل می‌شوند. از مشخصات دوربین اصلی می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز عریض یا واید اشاره کرد که دو دوربین دیگر آن را همراهی می‌کنند. در خانه چهارمی که روی ماژول دوربین به‌چشم می‌خورد، فلش قرار گرفته است تا در محیطی با نور کم بتواند به افزایش کیفیت تصویر کمک کند. در پنل جلو، با صفحه‌نمایشی مواجه می‌شویم که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد؛ اما به مشخصات صفحه‌نمایش ازجمله ابعاد و رزولوشن آن اشاره‌ای نشده است. باتری این گوشی نیز از فناوری شارژ سریع ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند‌. ایکس ۲۰ آنر از تراشه‌ای برخوردار خواهد بود که طبق لیتوگرافی شش‌نانومتری تولید شده است. مدل این تراشه مشخص نشده؛ اما طبق شایعات، احتمالا دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک خواهد بود. 5.0