جستجوی نام کالا، برند یا دسته


مشاهده شیائومی CC11 با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل و صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی در TENAA

چهار شنبه 10 شهریور 1400 676 بازدید کننده گروه تکنولوژی موبایل Mobile Technology

انتظار می‌رود سری CC11 شیائومی در دو نسخه‌ی معمولی و پرو عرضه شود و با نام شیائومی نوت ۱۱ به بازارهای جهانی راه پیدا کند. طبق گزارش منتشرشده از جی‌اس‌ام‌آرنا، شیائومی CC11 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (نسبت ابعاد ۲۰:۹) خواهد بود و بنا بر شایعات قبلی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. ابعاد این گوشی ۱۶۰٫۵ در ۷۵٫۷ در ۶٫۸۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۵۷ گرم خواهد بود که نسبتاً وزن کمی محسوب می‌شود.

 

انرژی CC11 شیائومی توسط باتری با ظرفیت ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین خواهد شد و هنوز سرعت شارژ گوشی مشخص نیست. این گوشی شیائومی در رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش، مشکی و سفید در دسترس کاربران خواهد بود. در فهرست TENAA جزئیات تراشه‌ی به‌کاررفته در CC11 ارائه نشده است؛ اما گفته می‌شود این گوشی شیائومی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G یا 780G خواهد بود.

 

از طرفی دیگر فهرست TENAA پیکربندی‌های مختلف گوشی مذکور را در اختیار قرار داده است که نشان می‌دهد CC11 در نسخه‌های مختلف با ۱۲٫۸٫۶ گیگابایت رم و ۵۱۲٫۲۵۶٫۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و برای افزایش فضای ذخیره‌سازی اسلات microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) در نظر گرفته شده است. دوربین جلوی CC11 از حسگر ۲۰ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدئویی بهره می‌برد و دوربین عقب آن به حسگر ۶۴ مگاپیکسل مجهز شده است که نسبت به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی نسل قبل کمی ارتقاء پیدا کرده؛ البته دوربین نسخه‌ی پرو همیشه پیشرفته‌تر از نسخه‌ی معمولی است و در نسل قبل، یعنی CC9 پرو از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل استفاده شده بود.

 

گزارش شده است که نسخه‌ی پرو در نسل جدید دارای لنز ۵ برابری پریسکوپ خواهد بود و مشخص نیست نسخه‌ی معمولی از دوربین تله‌فوتو برخوردار خواهد بود یا خیر. شیائومی در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) رویدادی برگزار خواهد کرد و تصور فعلی این است که از سری 11T رونمایی خواهد کرد و هنوز اخباری مبنی بر معرفی رسمی CC11 در دسترس نیست.


مشاهده شیائومی CC11 با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل و صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی در TENAAمرکز کامپیوتر و موبایل طراحان9/1/2021انتظار می‌رود سری CC11 شیائومی در دو نسخه‌ی معمولی و پرو عرضه شود و با نام شیائومی نوت ۱۱ انتظار می‌رود سری CC11 شیائومی در دو نسخه‌ی معمولی و پرو عرضه شود و با نام شیائومی نوت ۱۱ به بازارهای جهانی راه پیدا کند. طبق گزارش منتشرشده از جی‌اس‌ام‌آرنا، شیائومی CC11 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (نسبت ابعاد ۲۰:۹) خواهد بود و بنا بر شایعات قبلی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. ابعاد این گوشی ۱۶۰٫۵ در ۷۵٫۷ در ۶٫۸۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۵۷ گرم خواهد بود که نسبتاً وزن کمی محسوب می‌شود. انرژی CC11 شیائومی توسط باتری با ظرفیت ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین خواهد شد و هنوز سرعت شارژ گوشی مشخص نیست. این گوشی شیائومی در رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، بنفش، مشکی و سفید در دسترس کاربران خواهد بود. در فهرست TENAA جزئیات تراشه‌ی به‌کاررفته در CC11 ارائه نشده است؛ اما گفته می‌شود این گوشی شیائومی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G یا 780G خواهد بود. از طرفی دیگر فهرست TENAA پیکربندی‌های مختلف گوشی مذکور را در اختیار قرار داده است که نشان می‌دهد CC11 در نسخه‌های مختلف با ۱۲٫۸٫۶ گیگابایت رم و ۵۱۲٫۲۵۶٫۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد و برای افزایش فضای ذخیره‌سازی اسلات microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) در نظر گرفته شده است. دوربین جلوی CC11 از حسگر ۲۰ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدئویی بهره می‌برد و دوربین عقب آن به حسگر ۶۴ مگاپیکسل مجهز شده است که نسبت به حسگر ۴۸ مگاپیکسلی نسل قبل کمی ارتقاء پیدا کرده؛ البته دوربین نسخه‌ی پرو همیشه پیشرفته‌تر از نسخه‌ی معمولی است و در نسل قبل، یعنی CC9 پرو از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل استفاده شده بود. گزارش شده است که نسخه‌ی پرو در نسل جدید دارای لنز ۵ برابری پریسکوپ خواهد بود و مشخص نیست نسخه‌ی معمولی از دوربین تله‌فوتو برخوردار خواهد بود یا خیر. شیائومی در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) رویدادی برگزار خواهد کرد و تصور فعلی این است که از سری 11T رونمایی خواهد کرد و هنوز اخباری مبنی بر معرفی رسمی CC11 در دسترس نیست.5.0